Xcally - מוקד שירות AI
Xcally – פתרון מוקד שירות אומני-ערוצי מופעל AI לשיפור מעורבות לקוחות. חכם יותר, זול יותר ויעיל יותר


פתרון מוקד שירות הכל-באחד מופעל AI
הפלטפורמה המקיפה שלנו משלבת כל מה שאתם צריכים למוקד שירות מודרני, כולל:
מוקד שירות אומני-ערוצי
נהלו אינטראקציות לקוחות בקול, SMS, אימייל, צ'אט, מדיה חברתית ועוד.
מערכת PBX מובנית
בטלו את הצורך בפתרונות טלפוניה נפרדים עם PBX משולב לחלוטין.
שירות עצמי ואוטומציה מונעי AI
שפרו אינטראקציות לקוחות עם AI, צ'אטבוטים וכלי אוטומציה.
ניהול אינטראקציות מדיה חברתית
טפלו בצורה חלקה בשיחות מ-WhatsApp, Facebook, Instagram, Telegram ופלטפורמות אחרות.
OpenAI וכלי AI מתקדמים
נצלו תגובות מופעלות OpenAI, ניתוב שיחות חכם ואנליטיקה בזמן אמת.
מעקב ואנליטיקה בזמן אמת
עקבו אחר ביצועים עם לוחות בקרה חיים, דיווח ותובנות ניתנות לפעולה.
אינטגרציה גמישה עם CRM מובילים
התחברו ללא מאמץ ל-Salesforce, Dynamics 365, ServiceNow, Freshdesk, Teams ועוד.
APIs פתוחים לאינטגרציות מותאמות
הרחיבו בקלות יכולות להתאמה לצרכים הארגוניים הייחודיים שלכם.
eXsight חשבונאות שיחות ודיווח
פשטו ניהול UC&C מבלי לאבד פונקציונליות או נראות. eXsight עובד על כל מערכות PBX מיצרני מתגים מובילים כולל Cisco, Avaya, Microsoft Skype for Business, Unify, Mitel, Alcatel-Lucent, Nortel, NEC ואחרים.
eXsight תומך באיסוף CDR ממתגים מסורתיים, היברידיים או מבוססי IP ופלטפורמות תקשורת מאוחדת.
חשבונאות שיחות למתגי Cisco
eXsight למתגי Cisco עובד הן בסביבות רשת ומתגים הומוגניות והן הטרוגניות ועבר בדיקות תאימות Cisco.
למה להוסיף אנליטיקה UC&C להשקעת Cisco שלכם?
- • נראות מלאה בכל רשת התקשורת שלכם, לא רק מערכות Cisco
- • איסוף שימוש לקול, נייד, הודעות מיידיות, העברת קבצים ונוכחות
- • יכולות חיוב חוזר מתקדמות עם קודי GL ואינטגרציית ERP
- • לוחות בקרה בינה ארגוניות וכלי דיווח חזקים


חשבונאות שיחות ל-Microsoft Skype for Business
פתרון eXsight ל-Microsoft Skype for Business תומך הן בפריסות ענן והן באתר עם אפשרויות פריסה גמישות.
אפשרויות פריסה:
- • בענן: פריסת SaaS מאובטחת ללא חומרה או תחזוקה
- • באתר: פריסה מסורתית מבוססת רישיון מאחורי חומת האש שלכם
- • מנוהל לחלוטין: פריסת ענן עם שירותים מנוהלים מרחוק
חסכו 10% עד 30% בעלויות טלקום שנתיות עם חשבונאות שיחות Xcally
עם למעלה מ-20 שנות שביעות רצון לקוחות, מערכות חשבונאות השיחות המוכחות שלנו עוזרות לכם להפחית עלויות שירותי תקשורת, למדוד ביצועי טלקום מול הוצאות ולנהל משאבים עם ניהול טלקום ניתן למעקב.
איסוף וניתוח
CDR מכל מערכת PBX
הפחתת הוצאות
דרך נראות משופרת
יצירת דוחות
לכל הצרכים הסטטיסטיים
למה לבחור בנו?
How Monday.com uses AI to streamline their workflow
Monday.com is a leading work management platform that uses AI to streamline workflows and improve productivity. This case study explores how Monday.com leverages AI to automate tasks, improve collaboration, and enhance user experience.
נצלו את המומחיות הרחבה שלנו למצוינות טכנולוגית
עם למעלה משני עשורים של ניסיון מוכח, צוות המומחים שלנו מתמחה בתכנון, יישום ואופטימיזציה של פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לארגונים בכל הגדלים. מאבטחת סייבר ועד טרנספורמציה דיגיטלית, אנו עוזרים לארגונים לשפר את התפעול, לייעל תהליכים ולהגביר ביצועים לאורך זמן.
הייעוץ המקצועי והפיקוח השוטף שלנו מבטיחים שיפורים מתמשכים בכל התחומים הטכנולוגיים, מיקסום יעילות, חסכון בעלויות תפעוליות, אספקת פתרונות תוכנה וחומרה מתקדמים ועוד.
20+ שנות מצוינות טכנולוגית מקיפה
